25, فوریه 2023
دستغیب: تخلفات و ترک فعل‌ها در حوزه ایثارگران پیگیری شود

رئیس کل دیوان محاسبات، گفت: پیگیری تخلفات و ترک فعل‌ها در حوزه ایثارگران از تکالیفی است که بر دوش جانبازان دیوان محاسبات سنگینی می‌کند.

دستغیب: تخلفات و ترک فعل‌ها در حوزه ایثارگران پیگیری شود

 به گزارش گروه سیاسی نخبگان جوان، سیداحمدرضا دستغیب به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و گرامیداشت روز جانباز، با جمعی از جانبازان و ایثارگران دیوان محاسبات کشور دیدار و گفتگو کرد.

دستغیب در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: تکریم و تجلیل از پیشگامان عرصه ایثار و از جان‌گذشتگی، در تمامی کشورهای جهان مرسوم و متداول است اما در ایران ما که در آن، آموزه‌های دینی و مبانی اسلامی جریان دارد، وظیفه پاسداشت و قدردانی از جانفشانی‌های جهادگران عرصه ایثار و شهادت، سنگین‌تر و مضاعف است.

رئیس کل دیوان محاسبات در ادامه افزود: طی سالیان متمادی، طرح‌ها و لوایح حمایتی بسیاری به نام جانبازان و ایثارگران کلید زده شد، اما آنگونه که باید و شاید، اثرات ملموس و چشمگیری را به همراه نداشت؛ در عین حال سرانجام این تلاش‌ها به تصویب قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران منتهی شد که یک بار برای همیشه، طرحی همه‌جانبه در این خصوص ارائه گردید و برکات فراوانی را نیز به دنبال خود داشت.

دستغیب تأکید کرد: پیگیری تخلفات و ترک فعل‌ها در حوزه ایثارگران از تکالیفی است که بر دوش جانبازان دیوان محاسبات سنگینی می‌کند چون این قشر می‌توانند با مطالبه‌گری و نظارت بر دستگاه‌ها در عمل به قوانین موجود در حوزه ایثارگران، نقش خود در زمینه بهبود وضعیت جامعه ایثارگری را ایفا کنند.

لازم به ذکر است، بیان دغدغه‌ها و مسائل جامعه ایثارگران دیوان محاسبات و همچنین تقدیر از جمعی از جانبازان شاغل در این نهاد نظارتی، از دیگر برنامه‌های این دیدار صمیمانه بود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید