12, فوریه 2023
ریزش بهمن در هفت نقطه محور کرج- چالوس

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ریزش بهمن در هفت نقطه محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: راهداران با تمام تجهیزات و ماشین‌آلات برای بازگشایی مسیر در حال فعالیت هستند.

ریزش بهمن در هفت نقطه محور کرج- چالوس

حمید پرورشی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: درحال حاضر به دلیل بارش سنگین برف و ریزش بهمن در هفت نقطه از جاده کرج- چالوس این محور بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر محور مذکور آزادراه تهران– شمال نیز به علت بارش شدید برف تا اطلاع بعدی مسدود است، گفت: بارش شدید برف کار نیروهای راهداری را کمی سخت کرده و به علت حجم وسیع برف عملیات پاکسازی، برفروبی و تردد ماشین‌آلات برای پاکسازی مسیرهای مسدود شده کندتر از حد معمول پیش می‌رود.

پرورشی با تاکید براینکه نیروهای راهدار در تلاش هستند تا هرچه زودتر راه‌های مسدود شده را باز کنند، گفت: تلاش تیم‌های راهداری بر حفظ تردد محورهای شریانی، اصلی و سپس بازگشایی مسیرهای روستایی است.

معاون راهداری البرز در پایان با اشاره به اینکه کاربران جاده‌ای باتوجه به هشدار هواشناسی تا حد امکان از سفر به محورهای کوهستانی پرهیز کنند، گفت: در صورت ضرورت سفر از تمام کاربران جاده‌ای تقاضا داریم ضمن رعایت همه قوانین و مقررات رانندگی، حتما زنجیرچرخ همراه داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه‌های استان با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید