7, مارس 2023
مطالبه‌گری درست شاخصه مهم رسانه است

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مطالبه‌گری به‌حق و درست همراه با ارائه پیشنهاد و راهکار شاخصه مهم یک رسانه است، گفت: رسانه باید امیدآفرین حقیقی باشد و واقعیت‌ها و پیشرفت‌هایی که وجود دارد را بیان کند.

مطالبه‌گری درست شاخصه مهم رسانه است

به گزارش نخبگان جوان از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری ظهر امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مطالبه‌گری به‌حق و درست همراه با ارائه پیشنهاد و راهکار شاخصه مهم یک رسانه است، گفت: رسانه انقلابی باید در ترویج سبک زندگی اسلامی تلاش کند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رسالت جامعه رسانه فراهم کردن بستر اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی افزود: یکی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور است و رسانه در امر آمادگی ظهور بسیار تاثیرگذار است.

اکبری با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی نسبت به انقلاب اسلامی است و تاکنون از این دشمنی دست برنداشته است، اضافه کرد: دشمن می‌خواهد هیچ آرامشی در کشور نباشد و آینده را تاریک نشان دهد و از کوچکترین بهانه‌ها استفاده می‌کند تا موفقیت‌ها را کم جلوه دهد.

وی عنوان کرد: رسانه باید امیدآفرین حقیقی باشد و واقعیت‌ها و پیشرفت‌هایی که وجود دارد را بیان کند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: وظیفه رسانه حفظ و تداوم روحیه انقلابی عملی در جامعه است چرا که ولایت یار عملی می‌خواهد.

وی گفت: بالاترین معروف در جامعه امروز حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

اکبری اضافه کرد: خبرنگاران ما باید سواد رسانه‌ای به‌روزی داشته باشند تا بتوانند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاری شغل سختی است که در اتفاقات و حوادث همیشه در خط مقدم قرار دارد، افزود: باید به نیازهای این قشر مانند بیمه و بازنشستگی توجه ویژه شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هیچ کشوری از نظر نظامی توان رویارویی با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد از این رو دشمن از طریق جنگ روانی وارد مبارزه شده است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید