20, مه 2023
هری کین بهتر از هالند در لیگ برتر؟ +عکس

سایت معتبر ESPN از کاربران خود در خصوص عملکرد هری کین و ارلینگ هالند پرسش کرد.

هری کین بهتر از هالند در لیگ برتر؟ +عکس

به گزارش نخبگان جوان، در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، از ساعت 15، تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود به مصاف برنتفورد رفت و تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش است. تک گل این مسابقه را هری کین به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند. (اینجا ببینید) ستاره انگلیسی اسپرز، بیست و هشتمین گل خود را در حالی برای این تیم به ثمر رساند که بسیاری او را با «ارلینگ هالند» مقایسه می‌کنند. تاتنهام فصل پرفراز و نشیبی طی کرد و اکنون در رده ششم جدول قرار دارد. بسیاری معتقدند که با این حال، هری کین توانسته نمایشی درخشان و تحسین‌برانگیز ارائه دهد. سایت ESPN در تحلیلی قابل تامل از کاربران خود پرسید: آیا به نظرتان هری کین که در لیگ برتر 28 گل زده، تاثیرگذارتر از ارلینگ هالند در سیتی با 36 گل بوده است؟

برای پاسخ به این سوال باید اشاره کرد که کوین دی‌بروینه با 16 پاس گل با اقتدار بهترین پاسور لیگ است، در حالی که از تاتنهام، ایوان پریشیچ با 8 پاس گل در رده یازدهم قرار دارد. بازیکنانی مثل کولوسفکی 7 پاس گل داده‌اند و در رده‌های بعدی لیگ برتر قرار دارند. منچسترسیتی تاکنون در 35 بازی توانسته 92 گل به ثمر رساند که ارلینگ هالند 36 گل را به ثمر رساند که به عبارتی نزدیک به 40 درصد گل‌ها را وارد دروازه حریفان کرده است.

در تیم تاتنهام اما تاتنهام 67 گل زده که هری کین 28 گل آنها را به ثمر رسانده که به عبارتی، کاپیتان انگلیسی بیش از 41 درصد گل‌های این تیم را به ثبت رسانده است. حال این سوال ESPN دوباره می‌توان پرسش شود که آیا هری کین موثرتر از ارلینگ هالند در این فصل از لیگ برتر بوده است؟ هالند و هری کین هر 2 نامزد بهترین بازیکن فصل لیگ برتر هستند ولی بسیاری معتقدند که بچه‌غول در اولین فصل حضور خود در جزیره این عنوان را بدست خواهد آورد. منچسترسیتی با 85 امتیاز در صدر قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل چلسی در روز یکشنبه می‌تواند فاتح لیگ برتر انگلیس شود. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید