13, آوریل 2024
شمسایی: هدف اول تیم ملی فوتسال کسب سهمیه جام‌جهانی است

سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: هدف اول ما در جام ملت‌های آسیا، کسب سهمیه جام‌جهانی خواهد بود و در ادامه به تصاحب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم.

شمسایی: هدف اول تیم ملی فوتسال کسب سهمیه جام‌جهانی است

به گزارش نخبگان جوان؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت‌وگویی در رابطه با آخرین شرایط تیم ملی قبل از شروع جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام‌جهانی، اظهار داشت: امروز آخرین جلسه تمرین تیم ملی فوتسال قبل از اعزام به تایلند برگزار شد. اینکه در این دوره اکثر تیم‌ها حداقل ۱۰ روز زودتر به تایلند رسیده‌اند نشان می‌دهد که در این دوره تیم‌های برای گرفتن سهمیه پا به این رقابت‌ها گذاشته‌اند.

به نقل از ایرنا وی افزود: به غیر از چند تیم، اکثر کشورها اردوهای بلند مدت و بازی‌های تدارکاتی در این کشور برگزار کردند تا بتوانند سهمیه را کسب کنند، اما شیرمردان ایرانی برای بدست آوردن بهترین نتایج پا به این رقابت‌ها می‌گذارند. قطعا هدف ما اول کسب سهمیه خواهد بود و در نهایت کسب عنوان قهرمانی.

شمسایی ادامه داد: شرایط بازیکنان از لحاظ روحی و انگیزشی بسیار خوب است. اصلا هم مهم نیست که در این رقابت‌ها چه کسانی خواهند بود یا چه کسانی نیستند و ما با همین کارگروه راهی رقابت‌ها می‌شویم. مردم عزیز کشورمان این را بدانند که ما تا آخرین لحظات دست از تلاش برنمی‌داریم.

ملی‌پوشان فوتسال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا به میزبانی تایلند آماده می‌شوند.

257 251

دیدگاهتان را بنویسید